Fan fic Noapte si zi

Anunt…

Posted on: ianuarie 9, 2010

Sa nu va suparati pe mine…partea 2 din capitolul 8, este aproape gata…Mai trebuie putin corectat pe alocuri, si e gata…am vrut sa-l termin aseara, dar credeti-ma ca nu ma simteam in stare …nu aveam imaginatia necesara…ma rog…sper sa ma intelegeti, si diseara as vrea sa-l termin.E o parte destul de importanta a povestii, si sunt multe personaje. Dupa cum stiti, apar Volturii…dar mai mult nu spun :P.Sper sa vedeti diseara. 😛

Acuma am fugit!Azi am o zi super incarcata!Abia am venit acasa, plec din nou :))

Poop!:*:*:*:*:*

Lasă un comentariu

Welcome!

Buna! Sunt Alice(Didi) unul dintre administratorii blogului http://fans-love-midnight-sun.blogspot.com si cea care a dat viata fan ficului ,,Forever friends". Acum , am luat hotararea sa incep un al doilea fan fic, numit ,,Noapte si zi". Este din perspectiva lui Alice si este mai diferit...sper sa va placa...

Contact

Daca vreti sa vorbiti cu mine, sa-mi da-ti idei, sa va spuneti parerea sau sa puneti intrebari, ma puteti contacta la id-ul didi_alice_twilight ms

Autorii

Rezumat

,,Alice Brandon este o adolescenta obisnuita din plictisitorul oras Seattle. Dar, o petrecere in schimba complet viata. Alice trece prin multe experiente , prin minciuni si prietenii false si chiar isi intalneste adevarata dragoste. Totusi, iubirea, nu este un lucru tocmai usor pentru Alice... "

Statistica

  • 10.768 vizite
Music Playlist at MixPod.com
Image and video hosting by TinyPic

Comentarii

campire la Renunt…
dya la Ce mai faceti?
Alexya la Ce mai faceti?
dya la Veste:D
dya la Veste:D
ianuarie 2010
L M M J V S D
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031